Nu är det dags för fredagsmys......

2010-02-19 @ 22:09:40Sitter här hemma och kollar på ishockey nu. Har proppat i mig massor av godis, läst och popcorn och har varit riktigt onyttig.Det skulle vara välbehövligt med en promenad eller en löptur, men det är lite för sent för det. Jag tar igen det på fotbollsträningen imorgon istället.

Nu har vi sportlov som jag har längtat så mycket efter. Har egentligen inte något speciellt som jag längtar till, utan att vara ledig och slippa skolan. På tisdag blir det att sy upp min balklänning och fixa den trasiga dragkedjan. Måste även bestämma mig för vilka skor jag ska ha på balen. Högklackat eller inte högklackat? Är lite orolig att jag ska vricka fötterna när vi dansar. Sen i övrigt blir det nog en helt del umgänge med kompisar skulle jag tro. Kan även bli ett besök i Kisabacken någon dag också! :D



Jag önskar er medianer en bra praktik så ses vi på studentkryssningen den 6 mars! :D Då blir det FEEEST!

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0