Oh No, praktiken försenad!

2010-02-22 @ 13:09:44Igår åkte jag tåg eller buss och restaurangvagn kanske är mer rätt ord. Värsta tågresan jag varit med om. Började med buss från Vimmerby till Linköping. Helt okej och kom precis fram i tid till mitt tåg, som var INSTÄLLT! Hoppade på ett annat tåg tillsammans med resten av hundratalet resenärer till på ett redan proppfullt tåg. Fick sitt i restaurangvagnen på en kylgrej. Trångt och oskönt var det! Satt som et säck potatis och det känns nu vill jag lova!

Fortsatt snö-kaos i Stockholm, tunnelbanan inställd, taxibolagen överfulla med ett par timmars väntetid.
Resultat: Ingen praktik för Therese idag!!

Sitter och kollar på Peas and Understandings hemsida (där jag ska praktisera). Nu längtar jag verkligen dit. Trakiken måste lösa sig tills imorgon! Hoppas och tror att det bli både kul och lärorikt! Kolla in deras portfolio här. Vissa bilder har före och efter retusch.

//Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh fan vad jobbigt. hoppas snökaoset har lagt sig tills jag ska åka.. tur du har två veckor på dig iallafall :) men varför heter dom ärtor och förståelse? :P :o

2010-02-22 @ 13:39:59
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: therese

Jaaa visst är det tur och i morse bokade vi en taxi tills imorn. Så att jag säkert kommer dit. :P



Haha jag vet inte! ;P Jag måste nästan fråga imorn faktiskt.

2010-02-22 @ 17:11:30
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0