Onsdag

2010-02-03 @ 09:08:10Cha Cha alla bloggläsare!

Hur är läget med er då? Allt är bra med mej, förutom att jag gjorde misstaget att åka in till skolan vid halv nio fast jag inte ska sätta mig vid en bänk förens klockan tio. Hämtade ut mitt körkort och sen hade jag tänkt göra lite andra ärenden. Men det sket sig. Så nu sitter jag här i ett mörkt, kallt rum där bara jag och Deas tuggade tuggummi befinner oss. Det är bara att vänta in naturen och sen ska jag, Linnea och Paulina ge oss ut på de livsfarliga vägarna. Vi får väl se hur det går. Min mamma var inte den lugnaste mamman i morse kan jag säga.

Tänkte även tillägga att det är cirka 128 dagar kvar tills vi får ta på oss våra vita mössor och springa ut från skolan och skrika "fy fan vad vi är bra". Vi kanske kan göra en liten nedräkning här på bloggen? Det skulle vara på sin plats tycker jag. Hoppas att snön har försvunnit tills dess. Just nu känns det omöjligt.

Ha en bra onsdag söthjärtan!

/Ina

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0