PANIK!

2010-02-04 @ 17:23:19

jaha, nehe, menee... Just nu känner jag mig en aning stressad. Hela veckan har jag förträngt att vi, Jag, Danni och Johanna, ska tävla på lördag! Herregud. Hur ska det sluta? Vår dans är inte ens klar än! Påminns även om att jag har 150 sidor att läsa på en veckan. Jag hatar att läsa. Eller avskyr passar bättre. Jag vill verkligen gilla det. Jag vill vara bildad. Det var bara en parentes förövrigt. Jag hoppas allt löser sig, även det stora problemet som kallas pengar. Det är en ständig ångest. Blir det sälen eller inte? Ska jag chansa på att jag lever och spara tills senare, eller leva mitt liv som en 18-åring ska och supa skallen av mig och åka skidor efter det? En viktig fråga just nu. Lutar åt skidbacken. Bör ta tag i  in spanska nu snart med. Glosor, dagbok och läsning står på schemat. Har också kommit på att jag börjat säga "ja" till lite för mycket. Läser för närvarande steg 3 & 4 i spanska parallelt. Som tur är överlever vi nog skolan detta år också tack vare en viss Victoria Fors. Tack för det.

Nu känner jag mig lite mindre panikig.

 
Bilden har inget med texten att göra.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bea

Den natten, den natten...

2010-02-05 @ 16:03:27
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0