Typiskt Linnea Ericsson...

2010-02-09 @ 10:02:35... att försova sig när det är en viktig dag i skolan. Bada i Hagadal. Fika. Det enda jag saknar är ju egentligen Hagadal, mitt fika kan jag alltid äta upp ändå. Men jag kan ändå inte riktigt förstå att jag kan sova så djupt klockan 08:30 att jag stänger av alarmet i sömnen och inte ens fattar att jag måste gå upp. Det har ärligt talat aldrig hänt mig förut. Nu sitter jag iallafall här, lyssnar på Hästpojken och har precis ätit upp första delen av min matsäck. Eftersom att min lediga dag kom så plötsligt har jag inte riktigt kunnat planera så mycket. Men jag skulle gissa på att jag kommer att kolla lite på Family Guy, skriva lite på mitt reportage, läsa lite och med all säkerhet äta lite gifflar. Ha en bra dag, allesammans. Glöm inte att vakna bara.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0