It won't be long

2010-02-02 @ 21:38:01Just nu sitter jag och lyssnar på Those Dancing Days, låten som ska sjungas översatt till svenska av sumseven på min begravning. Det kommer bli en upplevelse, kom och lyssna, alla är välkomna. Jag kan dock inte säga exakt när det blir, men någon gång inom de närmsta 80 åren skulle jag tro. Hur som haver, nu är jag vid liv och det känns väldigt bra. Idag har jag äntligen gjort klart och framkallat alla helvetes bilder. Nu ska jag aldrig mer gå in i ett mörkerrum. Jag har faktiskt också kommit framåt med min engelskarapport och läst 24 sidor i svenskaboken. Livet är ju underbart! Och imorgon ska jag som sagt tatta mig, vilket också känns rätt grymt. Kom dock på idag att det förmodligen kommer göra fruktansvärt ont, hade totalt glömt det. Men det ska jag nog överleva. Nu ska jag lyssna på Kungers tills jag lägger mig i sängen och läser om Oliver Snurra (av Charlie Snoppens...).
Hej så mycket.


De två coolingarna som ska leda mig through the pain tomorrow

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0