Heja Eslöv

2010-02-20 @ 17:23:19Efter att jag vunnit förseningstävlingen mot Ina kom jag äntligen fram till Eslöv, en timme för sent. Resan dit behöver vi inte prata om, den var lång och jag var hungrig. Hungrig var Julia med och därför tänkte vi att vi skulle beställa pizza, för att få äta så fort som möjligt och göra så lite som möjligt. Dock var de lite väl efterblivna på att göra och köra ut pizza här i Skåne, så det tog typ en timme och tjugo minuter. Och under den tiden tror jag att jag dog typ fyrtio gånger av hunger och utmattning. Emilia och Marie var också här och vi tog det väldigt lugnt och pratade mest om allt och alla. Imorse plågade Jull och jag upp oss vid halv nio, för att spela fotboll. Resten av dagen har vi mest laddat för kvällen och handlat en helvetes massa saker. Mat och sprit, godis och mjölk, festlinne och hårspray. Så fort Jull har kommit ut ur duschen börjar vi och sen slutar vi fan inte förrän vi inte kan stå upp längre, och sedan lite till. Ha det gött.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0