Att man ska behöva sakna allt och alla hela tiden

2010-01-10 @ 18:31:00

Är det inte pojkvännen så är det hunden, är det inte hunden så är det lillebrodern. Jag hatar känslan av extrem saknad. Det är precis vad jag känner nu. Kan inte sluta tänka på förut när Jason sa "Påninna ledsen" och pussade mig sådär ultragulligt som bara en lillebror kan. Nu sitter han och Wan på flyget till Thailand för andra gången och det blir bara värre ju större han blir. Förra gången var det 2 månader, nu är det 3! jag kommer avlida. Vem ska reta mig och skrika nakenfis varje morgon?! och vem ska slå och pussa mig? Det är frågan. Hoppas de får det svinbra därborta och kommer hem helskinade. Saknar dom redan.. tiden måste gå fort.

jag och pappa har alltså haft en heldag tillsammans. Åkte vid 7 imorse och kom hem precis nyss, runt kl 6. Vi turades om att köra till Arlanda och det gick bra. Stannade på McDonald men annars har det varit full rulle hela dagen. Egentligen ville jag absolut inte hänga med, för jag hatar "hejdå-grejen" den är fruktansvärd, men ville inte att pappa skulle få sitta helt själv i 4 timmar så jag ställde upp den här gången. Det gick rätt fort ändå.









/Paulina.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra kväll? (:

2010-01-10 @ 20:54:27
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0