Ett litet fynd bland all bröte

2010-01-24 @ 18:09:09

Haj haj, tog en liten paus i mitt röjande i mitt egna lilla "förråd" och satte mig här...

När man städar där inne kan man verkligen hitta vad som helst, till exempel en massa brev som skrevs under vår tid på Storebro skola. Tänkte bjuda på ett från Påwlinka, hon har till och med använt skrivstil och dessutom en väldigt fin layout på det hela med ett litet hjärta och en häst i hörnet.. :)

Kopierar det rakt av och såhär lyder det:

HEJ CECILIA

Hur mår du? Jag mår bra. Vad gör du? Jag skriver brev till dig som du kanske märker.
Du är jätte snäll om du väntar på mig i duchen. Jag är jämt sist in i duchen.
Är du kär i någon? Skriv till mig i sonna fall. Lova!! Jag vill så gärna veta det. Du kan väll ringa mig någon gång så kan vi va. Jag vill jätte järna gå påsk kärring med dig nästa år igen. Jag hoppas att du vill det. Du är bra på fotboll tycker jag och bra kompis också. Hoppas du får en riktit bra vecka med din familj. Kram Paulina.



Ärligt talat blir jag alldeles tårögd när jag har läst brevet! Så fint. Alla dessa gamla brev ska jag spara 4-ever and ever ;D
En bild på brevförfattaren kan vi allt slänga in här tycker jag.


Nopp, nu kan ja inte sitta här och skriva mer, känner för att ta mig en rejäl dusch, kanske få bort allt damm som jag samlat på mig under dagen. Såklart är städandet inte på långa vägar klart, men det tar vi imorrn eller något.. Som vanligt har jag en tendens att inte orka mer efter halva, men men.
Ha de gott kära ni, vi ses imorgon.
Sovis till 10 känns väldigt bra.. :D





Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha herregud, jag grät också. av skratt ;D

2010-01-24 @ 18:12:02
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linka

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHHA! fyfan så pinsamt!men kul... haha

2010-01-24 @ 20:56:55
Postat av: Felicia

Hahah vad sött!

2010-01-25 @ 16:49:56
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0