Ge mig vår!

2010-01-27 @ 16:04:08Vackert väder vi har? Lämnade bilen för en halvtimme när jag var inne på skolan och när jag var tillbaka var den helt igensnöad. Kan inte annat än att längta till våren nu. Tycker också att det är dags för en ny layout på bloggisen :)


Jag vill ha vår!

Även om jag vägrar att inse det så har jag en stor hög med läxböcker bredvid mig i soffan. Jag blänger lite på dem då och då, men det hjälper inte. Måste nog ta tag i det ändå. Jag ska skriva klart mina frågor till intervjun jag ska göra med en ledare på Friskis och Svettis imorgon, sen är det bara att hugga in på naturen och tyskan. Ibland blir man trött.

Fast, ett tag till ska jag vägra. Jag lägger mig under en filt nu och sätter på en film och äter upp våra semlebullar (som vi egentligen skulle ha kvar till semledagen.. eh?). Ska nog försöka sätta upp lite filtar för fönstrena också så att jag slipper se ut.

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0