Häng @ thassens place!

2010-01-29 @ 17:24:04Ikväll blir det häng hemma hos mig med varma mackor och film och sova-över-mys! Ensam hemma denna helg och hade planerat något väldigt mycket annat för denna helg. Men livet är som det är, oförutsägbart och det är väl tur att man kan planera om. Och tur är det väl att jag har vänner som alltid är här som man kan planera med! :D

Jag vill att ni kommer nu, för jag känner mig en aning själv i vårt feta hus! :O Bara Pölsa och jag som diskuterar meningen med livet. Han är en redig filosof Pölsa! Vilket Pucko! :P

Ha det gött!!


//Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

vi kommer snart, hååååååll uuuuut! ;)

2010-01-29 @ 17:25:04
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Bäst ni kommer snart! Jag överlever inte länge till ass!!!!! :O

2010-01-29 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0