Idag balklänning har köpt vi!

2010-01-09 @ 16:54:05Imorn blir det tillbaka till verkligheten. Känns både skönt och jobbigt. Skönt att få träffa mina vänner igen som jag har saknat så att mitt hjärta har gjort ont, men jobbigt för att jag måste lämna min andra vän. Och för att skolan börjar och allt som har med körkortstagning att göra.

Idag har jag iallafall hittat min balklänning! Det gick mycket bra och Elias hängde på och var smakråd. Hade tyvärr ingen kamera med mig så det blir inga bilder. Men jag tror den kommer bli skitbra :)

Vi kom precis in från de 18 minusgraderna vi har här ute. Vi har lekt i lekparken och gungat enorma gungor i snön! Mina fötter är fortfarande stelfrusna så jag tror jag ska gå och sätta på spisen nu och ställa mina fötter på plattorna ett tag.

/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0