Indiepop is just for kool kidz

2010-01-04 @ 14:17:11Hey dudes. Idag är det måndag, men inte vilken måndag som helst. Den första måndagen på 2010 och den sista måndagen på det sista jullovet i mitt liv. På fredag börjar den sista skolterminen i mitt liv på mycket länge. Åter till jullovet. Det har varit ett jullov ganska likt alla andra, fast ändå så fruktansvärt olikt. Jag kan inte påstå att jag har gjort speciellt mycket under lovet än så länge. Firat jul och nyår, umgåtts med vänner och familj, tränat och spelat fotboll. Lite kärlek har kommit och hälsat på i mitt lilla liv och gjort mig ganska så lycklig också, det går inte att förneka. Denna måndag då, den 4 januari 2010. Snart ska jag, Therese, Paulina och Cecilia sätta våra rövar i en blå bil och köra den mot staden Västervik. Där vet vi väl egentligen inte riktigt vad vi ska göra, gå på stan och glo, äta och filosofera lite kanske. Gutt lär det bli iallafall. Hao de brao!

Jag tänkte också passa på att ge ett litet musiktips dagen till ära. Detta är The Berndt. Dom är svinbra, enligt mig. Och detta är Monark X. Bara för att, haha.


Hittade en liten bild från skolan och tyckte att den såg ganska lycklig ut, så det passade ju

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ni kunde ha frågat mig... hade gärna hängt med..

2010-01-04 @ 17:12:39
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0