Klänning från Monki

2010-01-31 @ 15:21:41

Det är den klänningen Eleonore har på sig på bilden (till höger) som jag har viljat ha hur länge som helst, och försökt att hitta någon som vill hänga med till Linköping för (Sumseven vet nog vad jag menar..åtminstone Åse). Som jag har tjatat på alla, men ingen har lust att hänga med. Jag har tänkt mig den som studentklänning för visst är den fruktansvärt fin?

 

Den klänningen som Marcella har på sig är också fruktansvärt fin! Undrar vart den kommer ifrån?

 

Update: Den kommer från H&M Trend. Den måste jag också ha! Så jävla fin.

 

Puss Felicia (som är lite sjuk idag..buhu. Men pluggar järnet på projektarbet samt filmanalys!)

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0