Konstigt var ordet

2010-01-31 @ 14:53:18

Ända sedan vi såg den där förbannade filmen Paranormal Activity har jag mått så dåligt! Jag har sett de flesta skräckfilmerna, men denna spelade i en helt annan klass. Rekommenderar den starkt till de som vill skita ner sig.

Igår var det dansutbildning från 10-16. Det var riktigt roligt, men idag har jag ganska ont, typ överallt. Samma sak gällde idag, men planerna ändrades i natt.  Jag vaknade och mådde illa. Det tog två minuter sen satt jag vid toan och spydde. Min pappas reaktion var ganska rolig dock. -Du är inte gravid då? Haha. Skulle jag kunna vara! Man har ju hört talas om jungfrufödelse. Kanske gror det en liten Jesus inuti mig? Who knows. Om det nu inte är en minijesus eftersom jag mår bra nu, vet jag inte vad det var.

Det var väl ungefär det jag ville berätta. Nu ska jag fortsätta hjälpa min fader med städning.


 

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0