Item of the week

2010-01-30 @ 19:25:22

Lördag idag vilket är najs. Gårkvällen var mycket mysig, nja mysig kanske inte var rätt ordet åtminstone inte under filmen Paranormal Activity. Jag som sett den förr hade t.o.m. glömt bort hur hemsk den verkligen var. Till råga på allt gick jag hem själv (typ 40 meter) och gick och la mig själv. Men jag var givetvis tvungen att titta på något annat på teven innan och få tankarna på andra saker. Gissa vad jag såg? Criminal Minds. Avsnittet handlade om en retarded man som jobbade som clown och som mördade två föräldrar medans de tre små barnen såg på. Bra val av tvserie tycker jag men kanske inte nödvändigtvis efter en skräckfilm. Men jag somnade som småningom i alla fall!

Idag var det gratis bio för alla barn, Up (2009), men tråkigt nog kvalificerade jag mig inte som barn. Haha. Men jag och mamma gick runt på stan samtidigt som Adrian kikade på filmen. Och japp. Jag hittade massvis. Jag köpte den randiga tröjan på bilden ovan bakom den oranga och den är 10411 gånger snyggare i verkligheten faktiskt och kvaliteten var supermysig. Sedan hittade jag mig även en långkjol (som är den nya långklänningen i vår och sommar – och som jag älskar långklänningen!) på rea för endast 39.50. Fynd! Jag köpte även en kort kavajliknande lite glittrig sak på JC på 70% rea. Sist men inte minst köpte jag mig en jacka på Cubus på halva reapriset. Dessutom fattades det en knapp (som jag lätt syr fast själv) så jag fick lite mer pengar avdraget. 179 kronor hamnade slutsumman på. Jag är supernöjd.

Ikväll ska jag äta Karamellkungens godis och se på finalen av Robinson. Sedan vill jag även se en film och är det någon som ett bra förslag så får ni gärna säga till! En film som jag skulle dö för att få se nu är Where the wild things are, men den har tyvärr inte kommit på bio ännu.

Kramar Felicia

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0