Äntligen helg!

2010-07-03 @ 11:51:46Tjenixen! Värmen fortsätter, härligt!

Igår var vi och Elias kusin och hans flickvän ute med båten och la till vid en ö för lite grill och chill. Vi hade med oss deras vovve också och han trivdes som fisken i vattnet, boktavligt talat. Ingen badkruka det där inte.

Idag är det nog ännu varmare ute så vi ska dra iväg nu och svalka oss i Mälaren. Imorn blir det troligtvis Parken Zoo i Eskilstuna! Haha.

Saknar mina små Sumseventroll, hoppas ni kommer hit snart! Kanske kommer ner till Vimseby nu i veckan ändå :)

/Ina

P.S. Felle jag rekomenderar dig verkligen att se Närkontakt "The fourth kind". En riktig Felle-film. Filmen blandas med inspelningar från verkligheten. Otäck film som verkligen får en att fundera över vad som finns runt omkring oss.


Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh så du har sett den! Det finns ju en av tredje graden, från 70-80-talet någongång, den vill jag se, men jag vill även se den fjärde graden, men buhu ingen av de finns på tvschack.. tänkte hyra de någongång i veckan istället :)

2010-07-03 @ 22:54:42
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Ja det har jag. Jag såg den trejde graden för ett par år sedan, jag tycker att den är ganska obehaglig. Men det är nog för att jag tycker att det är väldigt otäckt och läskigt med utomjordingsfilmer. Med den tredje graden menas att man får kontakt med utomjordingar, och den fjärde graden betyder att man blir bortförd... ;) Så säger de iallafall i filmen.

2010-07-05 @ 11:55:30
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0