En fredag som denna

2010-07-09 @ 17:25:23




Tiden går så fort om dagarna! Vaknade halv ett. Nu sitter jag här lite halvlökig efter en mycket kort springtur och funderar på om det blir Harrys camping eller nyktert ikväll? Kanske att man ska kombinera dem eftersom jag jobbar imorgon. Härnäst blir det en lång dusch och efter det mat och fix. Jag vill inte att sommaren ska ta slut  ... Den är för underbar. Dock saknar jag/vi Ina. Helst av allt skulle jag bara vilja krama dig just nu! Och sen tycker jag att alla ska ta sig en funderare på Way out west för en dag. La Roux? Håkan? tänk på hur fina minnen vi har till hans spelning på Hultsfred. Det är lugnt värt pengarna. En sista festivaldag tillsammans vore inte alls fel tycker jag. Ha en skön fredagskväll alla studenter och icke-studenter.

/Paulina

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh saknar dig/er med!! Man märker verkligen hur bäst ni är när man är borta från varandra så här. Jag saknar någon att prata bajs med...

2010-07-10 @ 08:05:49
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0