Herregud vad det bloggas!

2010-07-02 @ 12:33:30

Jag är så glad att vi äntligen fått tumnmarna ur röven! Har suttit och läst alla mysiga blogginlägg nu och det kändes bra att veta att de flesta av oss lever och har det fint. Själv sitter jag i Målilla i farfars och farmors hus. De är på Madeira (svin) och har det förmodligen lika underbart som vi hade allihop för exakt ett år sedan. Men jag ska inte klaga. I rummet intill ligger en liten sytis och sover som bäst. Undrar när människan vaknar ... jag är hungrig!

Har varit väldigt huslig de senaste två timmarna. Handlat frukost, diskat och plockat undan och dessutom köpt Aftonbladet. Har till och med vattnat en och annan blomma med tanke på att farmor har ca 813947246045 st.

Idag/ikväll blir det lite party! Har funderat på att ta med Maxito, men samtidigt vet jag inte riktigt om han kommer uppskatta de svenska sättet att festa. Dessutom kan ha inte prata svenska, förutom "fy fan", "griskött" och "Hej på dig" och det kommer man ju inte vidare långt med. På måndag avgörs det om de stannar ett år eller åker hem. Flodågsvarning om det åker ... Fyfan.

Okej det var det. Ikväll beställer vi biljetter till Way out west Linnea! För övrigt läste jag att camping inte ingår och att man får fixa boende på annat sätt, så jag ska prata med min moster.

Vi hörs och ses alla mina små vänninor. Pyss


Avslutar med en liten studentbild, bara för att det inte fanns några andra här.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0