En famn för mig?

2010-07-29 @ 14:37:03Hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Jag har en längtan som aldrig vill gå över.

Vi har försökt fånga den andra men aldrig nått ut.

Jag har försökt att träffa andra men det är inte så lätt.



När man ser hur det blöder det är först då det gör ont.

Och du håller så hårt och när längtan blir svår så är jag din att ta med.

Och jag som alltid ville vara fri vill fångas nu.

Som ett tårögt barn har du gjort mig svag.

Det har blivit svårare att laga det du förstör.

Väntan, alltid denna väntan.

Varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod.

Ge mig en ny drog som tar min någonstans.



Det är nåt mellan oss, mellan oss och världen.

Ändå kallar du mig pucko när jag undrar vad du ser hos någon som mig.

Du är som jag och det är inte bra.

Samma nätter väntar alla, utan dig är alla kalla. Långa mörka utan sömn. Du ligger med någon annan tönt.

Alla ryggar tillhör dig.

Du kan säga nej när allt jag vill ha är ditt JA.

Det här vet du inte om, men jag väntar på dig.




(bilder från Le Love, förutom Pocahontas som är från Google. Texter från artister som Säkert!, Melissa Horn, Kent, Markus Krunegård och Magnus Wiedeskog.)






Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0