mina händer rörde aldrig din hud men jag vet att du kände

2010-07-03 @ 23:14:30

 

Bilden ovan är från Paris där vi var för exakt ett år sedan. Hur fint? Älskar Paris och Frankrike. Idag har jag inte gjort särskilt mycket mer än att sova och jobba, med tanke på att jag inte kom i säng förrän klockan sex imorse (haha det är faktiskt sant) och gick upp klockan 13.00 för att klockan 16.00 bege mig till mitt kära arbete. Är nästan nyss hemkommen, för drygt en halvtimme sedan, då jag jobbade till stängningsdags. Jobbet i sig var inte särskilt spännande idag, men en rolig sak är att 6 personer har kommenterat mina örhängen som jag hade på mig idag och frågat var de var ifrån och sagt att de var fina. Sådant är alltid kul att höra! För den nyfikne så var det körsbär som hänge ifrån Gina Tricots rea som jag köpte förra veckan.

 

Igår besökte jag och delar av SumSeven Harrys, vilket jag inte ångrade för en sekund när jag väl hade bestämt mig för att gå. Det var inte mycket folk, men jag hade grymt roligt. Umgicks med härligt folk och pratade bland annat gamla minnen.

 

Imorgon blir det åter jobb, och även dagarna därefter (fram till fredag) men jag tror att jag överlever.

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0