Sommar!

2010-07-04 @ 17:33:19Nu är det verkligen sommar på riktigt!! Sånt himla underbart väder som vi har nu här i Sverige var nog länge sedan vi hade. Det kanske är så att efter en kall vinter med mycket snö så kommer en varm och solig sommar? Jag börjar tro lite på det.

Sommarlovet hittills har gått väldigt fort. Har gjort något i princip varje dag så dagarna bara flyger förbi. Midsommarafton spenderades på Öland med ett gäng härliga vänner. Det var en resa full med alkohol, glädje, tårar, sol och myggor! Helt helt underbar! Blev överraskade av min fina pojkvän, Staj och Dea. De hade sagt att de var sugna på en hemmafest och absolut inte Öland. Så dyker de upp helt plötsligt när vi ligger på stranden i Sandvik. De är för roliga och snacka om att vi blev förvånade:)










Några härliga sommarbilder som visar hur bra vi hade det...



Nu återstår en vecka av min ledighet sen börjar jag jobba som alla andra i åtminstone i tre veckor. Så om det är någon som är sugen på att hitta på något i veckan är det bara att höra av sig.

/ Åse


Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0