Sugen på bullar

2010-07-01 @ 12:39:40Nu är jag i huvudstaden igen! Åkte upp igår för i morgon är det jobb som gäller. Men idag är jag ledig och det är lite molnigt ute så jag tänkte passa på att baka lite bullar! Är jättesugen på det. Mer ansträngande än så blir det nog inte. Spelar nog lite Sims 3 sen också, en riktig lugn dag.

Har förövrigt äntligen tagit tummen ur och köpt en ny mobil! En likadan som Paulina och Felicia. Den verkar smidig och bra, plus att den är billig. Dock missade jag Mediamarkts superrea där den kostade 999 :-, det erbjudandet gick ut i söndags. Det var lite surt, men istället åkte vi bort till Siba för där hade de en jättefin röd! Så nu har jag ingen stenåldersmobil längre, det känns bra i hjärtat.



Nä, nu måste jag kliva upp ur sängen! Bullbak next.

/Ina♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grrr på din mobil.. Superfin! :D

Vi kanske ska bojkotta iPhone son jobbmobiler och istället köra på röda Samsung ;) Hihi

2010-07-01 @ 12:43:17
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Tack! Är mucho nöjd med den. :) Haha, ja jag tror vi tar och skiter i iPhones. Bara skit ;) Vi satsar på något coolare...

2010-07-03 @ 11:25:41
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0