Tiden bara rinner iväg

2010-07-16 @ 21:17:41Skulle bara säga att jag lever. Har mycket bättre saker för mig än att sitta vid datorn. Började jobba denna vecka så jag har haft det fullt upp. I onsdags var jag och på semesterracet och träffade roligt folk. Det blir ett återbesök på söndag igen :) Igår var det grillfest och imorgon också+jobbfest. Tror det här kan bli en riktigt bra helg.

Nästa vecka blir fullspäckad med jobb. Jobbar 6 dagar i sträck, men gutt med lite pengar! :) Hoppas ni alla har ett underbart sommarlov för det har jag! :)

Det är mer än en månad sedan vi tog studenten, helt sjukt. Det har gått så himla snabbt och jag tror inte jag har fattat än att vi inte ska tillbaka till skolan igen i höst. Nu är det ungefär bara en månad kvar av sommaren och den hoppas jag blir lika bra.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0