Torsdag 29 juli

2010-07-29 @ 11:32:16Idag är jag ledig och imorn åker vi till Värmland, Sunne, för lite dansbandsfestival. Woho! Haha, kan bli en upplevelse. Såg dock att vädret ska bli uselt, men det blir nog bra ändå!

Mina underbara vänner åkte hem igår. De kom i söndags och det var superkul att ha dem här! Vi har shoppat loss, spelat kort och gungat mitt i natten (haha!), gått runt och myst på Skansen och sedan tittat på Allsång och gått en promenad i Stockholm by night. Tack fina ni för tre supermysiga dagar! Hoppas ni kommer snart igen :D Bilder kommer nog inom kort!

Nu ska jag springa iväg och hämta ut ett HM-paket och när jag är hemma har nog min rörmokare kommit hem. Då ska vi packa och fixa inför imorgon.

Ha det bra!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0