when nothing goes right.. go left.

2010-07-22 @ 15:32:06

Den här sommaren bjuder på extremt mycket roligt att jag avlider av pirr i magen och lycka bara jag tänker på det! Det är resor, nya möten, nya vänner, gamla vänner, inlines, skratt, frihet och fjärilar i magen. Allting utom gråt. Och helst utan ångest också, men jag är väldigt ofta en ångestfylld människa så ja.. lite ångest får nog plats tyvärr.

 

Söndag till torsdag har min fina kusin Angelica från Spanien varit här och hälsat på med sin spanska pojkvän Dani som varken kan svenska eller engelska. Och jag som bara kan säga hej och några fula ord på spanska... har haft det svårt att kommunicera men ändå gick det så himla bra! Som en väldigt vis människa sa imorse så kommunicerar man till 70 % med kroppsspråket.

 

Vi var ute på Harrys igår och jag skämtar inte när jag säger att det var den roligaste onsdagskvällen i mitt liv! Jag hade sjukt roligt hela tiden och jag ville aldrig gå hem. Kom hem klockan fem någonting imorse och har nu vilat ut mig någorlunda, för nu ska jag till jobbet.

 

Nu kände jag att det här blev det virrigaste inlägget på länge, men det får ni stå ut med.

 

Puss!

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0