11 juni, en dag att minnas!

2010-06-14 @ 15:48:06Varför då? Jo som vi nämnt tidigare här i bloggen så tog vi studenten detta datum, det var då vi tog steget ut i vuxenlivet på allvar. Nu möts vi att en rad olika val, val som vi måste ta inför framtiden. Vi kan inte längre lita på att våra föräldrar ska göra allt för oss, det är nu dags för oss att göra våra egna val. Vi kommer alla så småningom flytta hemifrån, vart vet vi inte.

11 juni var i alla fall en oförglömlig dag full av lycka! Jag sprudlade av glädje, kände mig fri och stämningen var kanon. Jag fick träffa mina få, men kära släktingar och några av mina bästa kompisar. De delade lyckan med mig, såg hur lycklig och glad jag var. Jag fick oerhört fina presenter som jag är oerhört tacksam för.

Och på kvällen var sumseven samlade för att dela lyckan med varandra, innan vi styrde kosan mot slutmålet, Harrys. Hela dagen från och med att vi var i kyrkan var helt underbar! Tiden gick hur snabbt som helst och jag tror inte riktigt att det var någon som förstod vad det var för dag. Allt kändes så overkligt. Jag vet inte om någon av oss har insett det ännu. Nu har vi efter 12 år studier lagt skolan bakom oss. Eller åtminstone ett tag. Det ska bli spännande att se vart alla hamnar sen och vad alla kommer att jobba med.




/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0