En midsommarnattsdröm

2010-06-28 @ 23:15:22Platsen var skogen. Människorna var många och underbara. Maten var grillad och god. Alkoholen var flödande och evig. Myggen var närvarande och bitska. Midsommarafton var perfekt.

Morgonen efter vaknade jag med bulor i huvudet, en stukad fot, skrapsår och blåmärken över armar och ben och myggbett på varenda, med betoning på varenda, del av min kropp. Men det gjorde inte speciellt mycket och jag kunde ändå spela bakfylle-fotboll och äta chips.












Sedan hade jag inte så mycker mer bilder, och det beror på väldigt många olika saker. Mest på att jag gjorde annat än att fotografera resten av kvällen. Puss och haj.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0