En mardröm ... mn sen var de inte det :pPP:pPPPpp:PPpP

2010-06-30 @ 13:18:06

... När jag vaknade imorse kunde jag inte känna något annat än ångest. Festivalen är något som alltid har funnits även när man inte visste varför unga killar och tjejer gick omkring och vinglade och snubblade den här tiden på året. Men nu? första gången jag fått ledigt från jobb så "slänger de i handuken". Pengarna lär man ju aldrig mer se igen heller ... jävla skit det där. De måste förstått för länge sen att de aldrig skulle gå men ändå väntar de in i det sista så att de kan få in så mycket pengar som möjligt. Bullshit.

Inget Johnossi, Empire of the sun, Kent, Hästapojken, Two door cinema club, Familjen, Maskinen, Fibes oh fibes, Bob Hund, Monark X eller Veronica Maggio. Och framför allt, inget The Hives! Jag blir vansinnig, jag ville så gärna se dem i år ... Jag visste inte ens att det gick att ställa in en festival, men uppenbarligen var det helt okej, EN VECKA INNAN!!!!

Nu ska jag gå och skjuta mig. Men innan dess lite Hultsfrednostalgi från förra året. Hej.


















/Paulina den ledsna

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0