Överraskningstajm :)

2010-06-15 @ 10:14:23Igår när jag mötte mamma efter besöket hos Therese, fick jag ett paket som hon hade hämtat från posten. I det låg det en Nikon d3000 :)


Förre året när jag fick pengar till en systemkamera, var jag inte lika intresserad, men nu när jag vet att vi inte längre kommer åt våra små d60:sar i skolan, så hade Karro fixat med en på posten lagom till min student, MEN posten hade stängt i fredags när de skulle ta ut den och därför fick jag en liten överraskning igår :P


Dessutom vaknade jag av en liten överraskning till imorse, haha, det stod en ko på vår gård!!
Hon verkade trivas så bra utanför mitt fönster under en stor buske så hon la sig där och njöt av livet :D
Bilder lägger jag förmodligen in lite senare idag.



Idag blir det antingen ett besök hos Alf eller hajk med resten av SumSeven :D





Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0