.

2010-03-18 @ 20:18:18

Okej, nu är det gjort.. Jag har lagt ut min lilla Gyllan på en uthyres annons.
Jag har dragit på det i flera veckor nu, men jag var tvungen. 5 min senare efter att jag hade lagt upp annonsen, fick jag ett mail från en person i Skåne.. Lät helt okej, men jag tänker inte ta första bästa, så jag ska se om intresset fortsätter.

Sen har jag funderat vidare på det här med Facebook, men utan vidare resultat. Haha alltså det var nära för både mig och Ina idag, men än är inte steget taget.. Hm, knepigt. Ska man våga chansa, men kanske hamna i träsket? ;O hoho

Nu har jag väl inte så mycket mer att tillägga.. Jag lever för skolan nu för tiden, tydligen.
En tidning, ett projektarbete, ett bauta naturprov, psykologi, tyska-nationella ....

Ha det!





Hoho, en stoltare Stolt än här, får man nog leta efter. Vår första rosett,
och så rädd som jag var om den :)








Vår lilla tävlingskarriär kunde inte ha slutat bättre än med vinst!



Usch, det låter som om jag ska sälja henne, men det hade jag inte tänkt - inte nu i alla fall!

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0