Eslöv, Köpenhamn, Lund, Johnossi.........

2010-03-23 @ 15:05:43

Lellka och Linka har planerat lite inför Kristi Himmelfärds-helgen. Åka bil till Eslöv onsdagen den 12 maj nyktra. Åka tåg till Köpenhamn fredagen den 14 maj och supa. Åka tåg till Lund den 15 maj och se Johnossi och supa. Åka bil hem den 16 maj nyktra. Bögarna har iallafall redan bokat konsertbiljett och har en ledig bil. Vilka av Summarna ska med? Vår resa går iallafall enligt ovan.

En annan trevlig händelse som har ägt rum är faktiskt ett giftemål. Sent i gårkväll friade Paulina till Linnea så vacker med ett halsband av godis. Hon sade med lycka JA! Bröllopsresan går alltså till Skåne! Gutt är det. Och igår pratade jag med min andra man, numera amerikan. Det var gutt och han accepterade mitt lite mer homosexuella äktenskap.

Hewwråh!


Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Inka

Får jag följa med på er bröllopsresa? Om det inte kommer i vägen för andra planer förstås :D

2010-03-23 @ 16:02:46
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har inte riktigt bestämt mig än :) Skulle vara jätteroligt, men Maj är så fullbokat och fullt med kostnader. Får se längre fram helt enkelt :)

2010-03-23 @ 16:31:38
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0