NYSTART

2010-03-25 @ 19:02:50

Åh så fin bloggen blev Therese! Väldigt påskig och väldigt snygg. Den gamla bilden fick vara med återigen också - bra! Nu känner i alla fall jag att man vill skriva igen. De där tomteluvorna kändes lite som en efterhängses kille på oss, kul i början men jobbig efter ett tag ... bra jämförelse tycker jag. Ikväll blir det baaaara en massa plugg och jag vill verkligen inte. Naturböckerna ligger på min säng och skriker men varje gång jag lägger mig där och försöker så somnar jag. Inte bra. Dumma säng. Men imorgon är det fredag och snön är nästan helt borta. Den tunna jackan kan man snart ta fram och myssan åker fanimej in i garderoben, trots att den är ny och fin. Och nu MÅSTE jag faktiskt sätta igång. åhhhhhhhhhh.




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0