Where the Wild Things Are

2010-03-13 @ 22:43:48

Bilder från google.

 

Where the Wild Things Are är en film som jag verkligen längtar efter att få se. Den finns visserligen uppe på TvShack nu men filmen förtjänar att bli sedd med bra kvalite. Därför funderar jag på att vänta på den.

 

Where The Wild Things Are, eller Vildingarnas Land, är baserad på en bok som jag läste mycket som liten med skräckblandad förtjusning. Ni kanske minns det här inlägget?

 

Ikväll har jag bara varit hemma, helt ensam, och gjort ingenting. Jag såg dock på Melodifestivalen, och vilket skräp det var. Jag hejjade på Salem Al Fakir, men Anna Bergendahl vinnarlåt gillade jag inte alls.

Nu ska jag se på film. Tänkte börja med Murder By Numbers, en film med skådespelare som Sandra Bullock (Speed och The Blind Side (som för övrigt är en supermysig film! Se den) och Ryan Gosling, som kanske mest är känd för sin förträffliga medverkan i underbara kärleksfilmen The Notebook. Har ni inte sett The Notebook har man definitivt missat en av de mest underbara kärlekshistorierna någonsin.


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0