Dan före dan

2010-05-11 @ 21:22:07

Imorgon gäller det. Då börjar resan som jag har längtat efter i säkert ett halvår snart. Resan är med fruktansvärt underbara människor och vi ska också resa till fruktansvärt underbara människor. Vi ska ha underbart roligt, göra underbara saker och njuta av det underbara livet. På fredag ska vi till en stad som säkert också är helt underbar, om inte annat kan vi göra den det. På lördag ska vi även se det mest underbara musikaliska bandet jag vet. Jag är helt säker på att vi underbara människor som kommer att vara med på allt detta kommer göra det till bland det mest underbara vi har varit med om och minnas det för resten av våra underbara liv. Jag är redo. Nu kör vi.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0