Nedräkningen har börjat!!

2010-05-29 @ 20:58:29Okej, det känns verkligen att studenten närmar sig! Som en liten invigning på nedräkningen körde vi hårt i öltältet igår, då det endast var 14 dagar kvar, 14 dagar.. Idag är det 13!!! :O Vad händer med livet???

På tal om annat, idag begav jag mig till Linköping och ja, en aning fattigare blev jag, då jag bland annat fick med mig en splirrans ny sadel hem. För er som inte förstår, så är det ett redskap till hästepoullen.
Med mig på resan hade jag även min kusin, som för tillfället är en aning handikappad där hon sitter i sin rullstol! Som det kan gå om man rider på min store häst, brutet lårben och ingen ridning på minst ett halvår!

Imorgon drar jag mig vidare mot Norrköping och International Horse Show, gutt äääre!


Veckan som kommer bjuder bland annat på Älgfest! :D Kul.

Nu ska jag sova och försöka ta igen mina förlorade timmar, på grund av galet partande!

Haj svaj!

/C.



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0