Nästan perfekt

2010-05-20 @ 20:29:38
Har ni sett någon snyggare människa? Nej, inte jag heller.

Nu är det så här. Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är just nu. Det är fakta, som Alfred skulle ha sagt. Han på bilden är så jävla underbar och alla andra av mina vänner är exakt lika underbara. Det är stekig sommarvärme och man kan gå i t-shirt och svettas. Fönstret i sovrummet kan vara öppet hela natten, utan att det knappt känns. Allt jobbigt, ångestframkallande, tidskrävande och tråkigt som har med skolan att göra, är borta. Totalt jävla borta och det kommer aldrig mer komma tillbaka, inte som något tråkigt i alla fall. Imorgon ska vi till Kolmården och på måndag till Stockholm. På lördag är det bal och då ska Linnea Ericsson ha klänning, fin frisyr och massa smink, en syn för livet alltså. Livslusten flödar och mitt största problem just nu är typ att jag har en finne i huvudet som är två centimeter i diameter och gör jävligt ont. Återstående dagar fram till den 11 juni 2010, datumet som vi har väntat på i typ tre år, kommer mest fyllas av allmänt feta guttningar (ett ord som jag visst kom på nu). Sedan börjar livet och det kommer nog bli minst lika gutt. Som grädde på moset ska jag nu äta glass och beskåda Family Guy. Hej.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0