Får jag låna dina glasögon?

2010-05-09 @ 12:28:59Cecilia Stolt, 19 år, skulle firas. Allt började hos kallskänks-Linnea, men det blev ganska kortvarigt och utan bildbevis. Nästa station blev Alexander Wegert.


Ina var kissnödig

Cecilia Stolt, 19 år

Ina gillade Corona

Fråga mig inte..

Fråga mig inte..

Köttarn och Aina

Aina och Linkan



Go Tzetze, go Tzetze


Ina körde

Sen började den eviga fighten om glasögonen och den eviga frågan "Var är mina glasögon?"
Här kan dom va

Där kan dom va

Där kan dom va

Här var dom






Alfred och Maria

Slarwid

Till slut var glasögonen där och där stannade dom resten av natten. Dock vet ingen var Slarwid tog vägen med Paulinas, men min nyfunna vän till vänster tog väl hand om mina. Efterfest sa vi, och efterfest blev det, i en garderob hos en man vid namn Tommy, och det är bara han som har bildbevis på det. Det hela slutade med att Deét kom på besök, och då kunde det faktiskt inte bli mycket bättre. Grym var kvällen och hur man än ser det var det så jävla värt med bara två timmars sömn. Så grymt var det.

Tack!
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0