en liten lista.

2010-11-30 @ 10:39:24



Min bästa vän är bland det finaste jag vet.
När jag borstar tänderna glömmer jag alltid bort att jag gör det och gör något annat med tandborsten i munnen istället

När jag lagar mat svär jag rätt mycket, men till slut brukar det bli bra.
Jag är rädd för att någon jag tycker mycket om ska försvinna.
Den värsta känslan är att ingen bryr sig om en egentligen.

Den bästa känslan är att vara förälskad.
Jag är bäst på att inte veta vad jag är bäst på.
Jag är sämst på att vara disciplinerad.
Jag kommer alltid vara faschinerad av sjöodjur och havet.
Jag lyssnar på julmusik just nu.
Jag pratar inte gärna om känslor.
Jag tycker om att klä mig i fina klänningar.
Kärlek är det finaste som finns, men också det absolut jobbigaste.
I somras hade jag en episk sommar.
Sist jag grät inatt tror jag när jag tänker efter. Jag började tänka på döden och att alla man tycker om någongång ska dö.

När jag vill tänka tänker jag.
När jag bakar så bakar jag något enkelt.
Innan jag går och lägger mig brukar Skype få besök.
Just nu tänker jag på att jag måste plugga idag. Och baka. Och packa.

Bebisar är rätt irriterande, förutom när man själv har en relation till de. Då är de gulligast i världen.
Idag har jag inte hunnit så mycket än. Klockan är bara 10.30.
Ikväll ska jag gå och lägga mig någorlunda tidigt, för imorgon ringer klockan redan vid 06.00.
Imorgon kommer jag sitta på en buss hela morgonen för att sedan ha den bästa dagen på länge förmodligen.
Jag vill verkligen få klarhet i saker och ting. Min framtid till exempel.
Om jag var ett djur skulle jag vara en val eller något liknande!
Min mobiltelefon är en rosa Samsung nånting.
När jag vaknar på morgonen är det första jag gör att lyfta på rullgardinen för att se vilket väder det är utanför. Just nu:klarblå himmel och en halvmeter snö.

 

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0