Episkt

2010-11-14 @ 15:47:57Jag har gått och blivit sjuk, så just nu sitter jag framför brasan, med fötterna i ett vibrerande fotbad och äter torrostade jordnötter. Det låter inte helt fel va? (förutom just det där med att vara sjuk..) Jag borde egentligen tillbringa söndagen med att läsa kurslitteratur (och det har jag gjort faktiskt!) men nu tänkte jag istället tillbringa den resterande söndagen med att vila upp mig, och hänga med åtminstone några av dessa figurer. Ha en fortsatt trevlig söndag!

 

Scott Pilgrim i Scott Pilgrims vs. the World

 

 

Dexter Morgan i Dexter

 

 

Steven och Philip i I love you Philip Morris

 

 

Och de hemsökta personerna i Paranormal Activity 2.


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0