För inget är logiskt, för inget är magiskt och det är så tragiskt så jag springer tillbaks till dig

2010-11-26 @ 23:10:08Denna vecka har jag kommit fram till en sak. Att vara lågstadielärare är ett jobbigt jobb. Oftast är det dock roligt också, vilket gör det ännu mer värt när man får lön. Denna vecka har jag också lagat mat hela tre gånger och är nu expert på lasange, korvstroganoff och pizza. Ikväll har jag befunnit mig i mitt täcke och även då blivit massa fakta rikare, då jag har tittat på Vem vet mest?, Postkodmiljonären och spelat Oxie.

Även två av mina bättre delar, Julia och Ina, har berikat staden Vimmerby ikväll och imorgon berikas mitt liv med deras närvaro. Julia och jag ska även fira hennes 50-åriga fader med en fet fest, vilket nog kommer blir mycket roligt. Snart berikas denna tomma lägenhet förhoppningsvis av mitt De. Tills dess ska jag nog läsa. Eller sova..

I brist på bilder. En rolig bild på två roliga killar, som också har gjort den roliga bilden (eller någon av dem i alla fall, men de är ju typ samma.)

 

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0