Första november tvåtusentio

2010-11-01 @ 20:18:56Det är redan November, sommaren är verkligen över. Nu kan man inte längre förneka att det är vinter på gång. Igår ställde vi ju faktiskt till och med våra klockor för att välkomna denna mörka årstid.

November känns som en mittimellanmånad. En månad som bara finns till för att fylla ut. En nedräkning innan nedräkningen inför julen börjar. Något som gör denna månad lite bättre är i alla fall att det blir lite semesterbokning!


http://www.google.se/imgres?imgurl=http://odenresor.k-host.se
Wätt najs va?

Sedan är det en till sak jag vill säga; JAG SAKNAR ALLT OCH ALLA. Men jag kommer hem på onsdag♥ Dock kommer det kännas lite annorlunda att komma hem denna gång, det är nämligen en liten krabat som inte kommer vara där, och som har lämnat en stor plats efter sig.

Nej, nu ska jag snart gå ut och möta Johanna vid bussen. Sen ska vi gå och hyra en jättemegaläskig film (gick inte så bra sist) och mysa loss lite.

Ha det gott!
/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0