Höstmys

2010-11-11 @ 16:01:25Tänkte bara göra en liten uppdatering i detta rusk. Har blivit en del jobb denna vecka, vilket uppskattas! Om jag inte hade jobbat till 15.00 idag så hade jag befunnit mig på förskolan i Rumskulla imorgon. Men i och med att de ringde när jag jobbade hade de redan fixat en annan vikarie. Typiskt, men vi hoppas på fler tillfällen :)

Imorgon ska jag ha ett möte med en studievägledare för att förhoppningsvis bli lite klokare på vad jag vill plugga till. Nu är jag i alla fall utskriven från arbetsförmedlingen vilket känns ganska skönt faktiskt.

Årsfesten förra helgen var sådär. Var i alla fall gutt att vinna lite pengar =) Förfesten hemma i vår lya var helt okej, det var dock på tok för trångt. På pumpen befann sig förutom många Gullringens Goifare och Sviffare också Sandra och Julia från Paradise Hotel.

Nu ska jag krypa ner under en filt och dricka varm chocklad med after eight.
/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0