mobilfoton 2010

2010-11-17 @ 20:46:07
Fina rådjur.

Vintersverige.

Auschwitz.

Birkenau.

En avrättningsplats inne på Auschwitz.

vårt fina rum i Polen! Älskade min säng där vid det stora fönstret! det vara bara att lägga ut benen ut genom fönstret och mysa sönder. det var runt 20-25 grader varmt också när det var betydligt kallare i Sverige så det var underbart.

En onsdag på Harrys någongång i somras!

Therese och jag börja träna inlines, i vår fortsätter träningen!

jordgubbar, sol och en roman! livet!

visfestivalen!

enorma glassar påväg hem från Stockholm.

Okej?

på en parkeringsplats påväg hem från Göteborg och en underbar Kent-konsert med Adina. Jag har inga byxor på mig, Adina hade inga byxor på sig inne på en mack. fruktansvärt internt och kul!

kryssning med familjen, älskade knasbroder.

i bilen påväg till Malmö och Malmöfestivalen!

Malmöfestivalen och Lilla Familjen.

Spanien, uääää.

vårt rum i Spanien.

flygplatsen i Alicante påväg hemåt.

Åse!

på promenad med Bella.

provade en frisyr- och smink-tutorial i Sofis Mode.

FF! Prilla och bira! (i själva verket godisbitar..höhö)

svarta, svarta, suspekta, suspekta påsar.

Gröna Gubben på min anslagstavla!

på antirasismdemonstration i Stockholm!

Happy!

Demonstration i Stockholm!

Köpte nya Converse!


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0