"Om man kan blunda och njuta, då har man lyckats"

2010-11-13 @ 16:08:57I torsdags fick jag födelsedagspresent av världens bästa pappa. Två böcker om världens bästa Håkan Hellström och en superfin väska. Håkans biografi, "Ps lycka till ikväll", läste jag ut på en och en halv timme. Den är fylld med helt underbara bilder från hela hans liv och fina texter om allt från Broder Daniel till hans tjej och söner. Boken var så fin att jag helt enkelt inte kunde sluta läsa, men heller inte ville att den skulle ta slut.

Igår började jag min födelsedag med att bli slingad i håret av världens bästa Therese. Sedan jobbade jag en sväng och när jag kom hem fick jag present av världens bästa mamma. En resväska, en bok, choklad och strumpor. Världens bästa pojkvän kom hit också och körde iväg med mig på äventyr. Vi hamnade i Västervik och såg "Cornelis", vilket var en helt underbar film. Efter det var vi ju såklart hungriga, men det hade han såklart räknat ut, den där. Så vi åt världens godaste hamburgare på Brygghuset, drack god öl, Dea drack en söt whiskey och sedan gick vi vidare till Harrys. Där tog vi en öl, sedan blev vi trötta, kände oss jättevuxna och gick hem.

Det var min 19-årsdag och det var en av världens bästa faktiskt. Ikväll är det Huvudlinjen på Metropol och jag sprängs snart av laddning, för det känns som att det kommer bli en riktigt jävla bra kväll.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0