Pass på!

2010-11-09 @ 22:53:09

Snabbt får det gå!

Vårt/någon annans internet är stört och därför kan jag inte uppdatera så ofta. Kan dra allt som hänt i en lista:

-Halloweenfest på Row 14
-Flytt två gator ner
-Jobb jobb jobb jobb
-Inflyttningsfest (jag och Josefine var inte med)
-Utgång med jobbet, hjälpte till att dricka en drink på 13 L, slutade illa
-Gick full och ensam hem genom Barcelona mitt i natten utan nycklar, mobil, väska, plånbok
-Sa upp mig från jobbet idag efter drygt 3 veckor

Japp. jag har sagt upp mig för första och förhoppingsvis sista gången någonsin. Det var skönt men inget man vill göra varje dag kanske. Dock är jag befriad från livets messt hemska jobb. Rekommenderar INGEN att sälja över telefon. Man är hatad från första sekund till sista. Vem vill vara det?

Ikväll är det Crappy Tuesday på Apollo som gäller. Lite firande av mig och Linda som sagt upp oss. Finns en låt som kommer spelas på repeat: Babian - Jag säger upp mig igen

Over and out.




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fasen va skönt för dig Påwlinka!! Och fasen vad ni partar och busar, men det är rätt! :D Man lever bara än gång!

Saknar dig väldigt mycket ska du veta! :)

Var försiktig där nere, och ja är inte gla i att du skener omkring ensam i denna för mig helt okända stad!

2010-11-10 @ 10:15:05
Postat av: Ina

Åh, snyggo!

2010-11-10 @ 20:54:06
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0