89 cent, Por favor

2010-10-21 @ 12:39:34!Hola!

Igår var en händelserik dag/kväll/natt/morgon. Den började med lite bankfix och jobbutbildning kl två till halv åtta. Kom underfund med att jag kanske tagit lite för lätt på det här med telefonförsäljning ... Det är frukstansvärt krävande och svårt att sälja och framför allt få provision på skiten. Säljer man inte bra får man sparken, direkt.

Dagen/kvällen fortsatte visst med hasselbackspotatis, vin+juice för 0,89 cent och kortspel. Vid runt halv två gick vi in på vår lilla klubb BLVD vid La Rambla. Där är det alltid superroligt.

Till en början var det vi och ett fåtal andra personer som inte visste att man går ut kl 3 på onsdagar. Vi satte oss därför i VIP-hörnan för att se coola ut. Det började med en gratis shot-biljett och slutade med, gratisdrinkar, fler gratisshotar och champagne (??). Där satt vi och glassade utan att veta varför, för klubbens ansvarige visste att vi inte reserverat men ändå var vi de enda som fick sitta där. (Hon körde bort alla andra)

Tänkte bara berätta att min sjukligt roliga onsdagkväll kostade 89 cent, ungefär 6 kr. Status: Gött.








Ett styck känsloinlägg kommer med säkerhet senare, just nu vill jag bara vara hjärndöd och inte tänka på hur mycket jag saknar alla därhemma i Sverige. 100 % jobb är det som gäller ett tag fram över. Ha det fint!




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0