Although I'm in a safe place I can't remove this stone

2010-10-28 @ 18:33:22
Just nu vill (och behöver) jag

gå på bal, vara snygg och dricka champange med en snygg kille



vara full och glad (och hungrig) med Plina på en festival



åka tåg i Skåne med Julia



ta studenten med världens bästa människor



sitta på scenen i källängen (där jag för övrigt drömde att jag och Dea var inatt och skulle laga mat, jag höll på att skala potatis) och lyssna på livemusik, för att sedan sitta vid en eld och dricka varm öl, för att sedan lyfta ur Alfred ur en glastunna, för att sedan plåstra om honom med blad



vara på studentkryssning med världens bästa klass



fira 18 år i livet på Palladium och bli upptvånglad av, en då ganska okänd, kille som jag nu, snart exakt ett år senare är helt sjukt kär i



vara i skolan och inte göra ett piss



vara på Kreta med mamma



försvinna med Sum7 till något varmt ställe i minst sju dagar



INTE sitta hemma i mörker och kyla, vara uttråkad, ensam och bara längta till framtiden!



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0