?

2010-10-14 @ 12:20:13Hoj hoj!

Är ledig idag, som det ser ut just nu så jag sitter här med en clementin!

Hade en helt störd natt, bara massa konstiga drömmar som bara testade mitt psyke. Jag som annars inte särskilt ofta kommer ihåg mina drömmar, men alltså hela natten har bara bytts ut av massa lustigheter. Jag drömde om väldigt läskiga saker, att jag var ensam mitt i natten i något konstigt förråd och att jag såg massa skumma typer, jag drömde om sådant som har varit, bland annat pappa och Amanda Hoas. Vet inte varför men Amanda och jag höll iaf på att pulsa i snön i mörkret i skogen på väg hem till mig och vägen var evighetslång!

Något som däremot jag minns ganska tydligt var att precis innan jag vaknade drömde att vi i Sumseven, tror att alla var med, var på något fik någonstans och alla var lite småsura på varandra och i drömmen kände jag mig så ledsen och deprimerad, men så precis när vi skulle gå så började Hot Stuff spelas och vi började helt plötsligt att dansa bland borden och för oss var det inget konstigt allt, fick precis den där Kos-känslan från Wild Bull ni vet., Men i drömmen blev vi utkörda för att vi störde de andra.

Haha, inte ens jag själv fattar ett skit av vad jag skrivit! Fast gör man det med drömmar, fattar man något av dem? Tror inte det.

Annars är allt bra med mig, hoppas det är det med er också :)
Pouss från maj Cicci

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0