man måste dö några gånger innan man kan leva

2010-10-20 @ 18:26:27Hej kära vänner! Nu påbörjade jag ett inlägg utan att ha en blekaste aning om vad jag ska skriva. Det enda jag kan komma på är att jag saknar er massor! Jag vet att några av er säkert vill ha en uppdatering om vad som har hänt i mitt liv från senaste gången jag skrev. Jag vet också att det inte är särskilt intressant att berätta, men jag kan göra ett försök!

1. Jag fick ett "jobb", men för att få det var jag tvungen att jobba heltid gratis i 4 veckor, så kallad praktik. Tack men nej tack. Förstår inte hur exempelvis Arbetsförmedlingen kan uppmuntra ungdomar att arbeta gratis?!

2. I helgen var jag och Therese en sväng i Jönköping. Vi såg bland annat Inception på bio, den var duktigt bra förövrigt, och på lördagen var vi på Huset och dansade röven av oss till dj Hakim och Knappen. På söndagen åkte vi till Stadsparken och klappade (g)ulliga får och getter och faschinerades av ankor.

3. Igår sov jag till 11.30 någonting.

4. Idag gick jag upp vid 9.00 och har nördat tv-serier på datorn, träffat Michaela, Josephine och Therese för lite jobb-pepp, handlat underkläder och mjöl för att just nu håller jag på att baka bröd. Ja, ni hörde rätt. JAG bakar bröd. Det brukar ju annars vara Ina av oss i Sumseven som är expert på kökets alla handlingar ;)


Nu har jag inga bilder som visar vad jag har pysslat med, så jag postar en annan ganska intressant bild! Ha det bra kära vänner!

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0